Monday, 12 December 2011

Fake Drama

assalamualaikum .
harini aku dapat berita dari seorang member kat sekolah cakap kecoh pasal aku kena 'RAPED' and punya anak luar nikah . danggg ! siapa punya kerja lah cerita benda bodoh sedemikian rupaaaa !
mengtang aku dah lama tinggalkan Kemaman , terus orang buat cerita bodoh pasal aku .
memang gampang gila oh manusia ni . elokelok aku baru masuk Kolej kat Kuantan ni , terus rasa nak menyumpah nyumpah je fikir ke perangai hati busuk orang sebodoh ni .

nak buat cerita pun agakagak lah kan . ni sampai babitkan maruah memang aku tak boleh nak terimah lah macam ni gayanya . mainmain dengan hidup aku . agak keterlaluan kot . tahu lah dah jauh , tp tak perlulah sampai macam ni sekali . aduhh .
sakit kepala ohh . brengsek

for the bitches !


No comments:

Post a Comment