Saturday, 24 December 2011

Terkilan.

harini serius aku terkilan sangat . sangatsangatsangat.
ta tahu na cakap macammana lagi . boleh AA lebihkan orang lain daripada aku ?
aku chat sama adik angkat dye arini . adik angkat dye cite memacam pasal dye . dikatanya memacam AA bagi pade dye sejak declare jadi adik angkat . kelaka kan ? hati terkilan bagai na rak ohhh !!! 
pade orang lain , dye sanggup bagi ape aje yang dorang na tapi pade orang yang aku , kena tunggu aku minta dulu baru dye na bagi tu pom lambatnye na bole ke bagi . peliknye , sape yang paling penting dalam hati kite erk ?
tak apa lah . aku tak tahu nak cakap macam mana lagi perasaan aku sekarang ni .

No comments:

Post a Comment