Monday, 13 February 2012

Happy Birthday to meee !!

alhamdulillah.. harini genap aku 19 tahun atas dunia ni. terima kasih Ya Allah atas nikmat yang Engkau beri selama ini..
act, aku sebenarnya tak ecpect pun akan ada yang ingat tau. kesnya memember sekelas tetibe ajak pegi bandar. aku dengan takde fikir pape ni on jela sebab selama stay sini belum pernah lagi aku pegi ramai2 kat bandar. tuptup bila ada orang ajak harini apalagi kan. memang aku on jelaa.

akak sebilik aku pun tetibe nak join jugak soooo kitorang pun pegi la sama2.. aku, mira, azza, kak asrah dengan si Syakirah. sampai sana aku dah rasa pelik jugak kenapa Mira dengan Azza cakap diorang nak pegi beli barang dekat tempat lain kejap then jumpa dekat KFC je untuk makan.
adah setel semua beli barang, memasing berkumpul kat KFC apalagi terkejut 'beruk' lah aku tengok dorang belikan aku kek. terharu guysss.. thanks :') baru je kenal dah sanggup belikan kek harijadi . sangat menghargainya . walaupun tak rapat mana lagi tapi kesungguhan korang buat i terharu sesangat . huhuhu~ Ayu ade mesej wish harijadi jugak kat aku. Sha pun sama :') thanks korang jugak ingat kat akuuuu~ :')))))

nah lah aku kongsi sikit gambar dekat KFC tadi ye :D









thanks sangatsangat korang untuk hari ini. last but not least nak cita waktu balik nak keluar KFC tu boleh pulak aku tak nampak pintu masuk KFC cerah sangar cerminnya sampai aku terhantuk kepala. serius malu gilaaaaa :'(((( kbai

No comments:

Post a Comment