Friday, 27 July 2012

Rindu nak updates blog :)

anyak hal yang terjadi sejak aku balik kolej ni. nak cerite pun tak tahulah nak cerita pasal ape. tak tahu mane yang best or penting. rase takde mood sikit bile berkaitan kolej. SERIUS ni tau!

baru berape hari duk kat sini, aku dah rase nak balik. entah ape yang buat aku jadi macam ni, aku pun tak pasti sangat kenape.. tapi ape-2 pun, aku cuma happy bile dapat pindah bilik and duduk dengan kawan-2 sekelas jelah. dorang memang happening and best punyer! :) cume keinginan aku nak balik rumah nilah teruk sikit. aku rase mybe sebab haritu cuti sebulan duduk lame kat rumah jadikan hati aku datang kolej tanpe dengan rela hati kot.

nak pergi kelas malas, nak buat assignment pun malas. rase teruk sangat dah diri ni sekarang. aku promise dah dengan diri sendiri nak buat yang terbaik semester ni tapi rase macam makin teruk lak sekarang. masalahnye, aku tak pasti ape masalah aku ni! haishhh...

however, aku memang berusaha lah jugak SIKIT-2 untuk berubah jadi okey cume tak tahu lah ni akan berhasil or tak. tapi yang pasti, aku memang tengah mencube walaupun aku rase kali ni payah sikit. and yang peliknye, aku memang tak tahu kenape aku jadi macam ni!!!


okay, gadis ini sangat rindu untuk meng'updates' belognye :) 


No comments:

Post a Comment