Saturday, 21 July 2012

Selesainya Hari Pertama Ramadhan :)

syukur alhamdulillah, berjaye jugak kita laksanakan kewajipan kita berpuasa pada hari ini and semoga hari-2 selepas hari ini pun same sehinggalah berakhirnya bulan Ramadhan kali ni :) mesti korang tengah kenyang baru lepas habis makan kan? tak pun ade yang pergi terawih ke kan? aku tak dapat join terawih malam ni sebab kejap lagi nak pergi beli barang untuk balik kolej esok. uhuhuw~ takpe, aku rase dekat kolej lagi best nak beramal ibadat sebab kat sane aku lebih terdorong dengan keagamaan. yelah, name lagi kolej islam kan? ngee~ ;D

entry aku tadi suruh korang makan kurma dulu kan time berbuka? haha, aku tak makan pun kurma tadi sebab awal-2 lagi dah habis. beberape hari lepas mak aku beli khas untuk bulan puase, tup tup harini dah tak ade and tak tahu lah siape yang melahapnye. aku makan berape biji je kot semalam :p hakhak. orang dalam rumah ni memang suke sangat buah kurma ye. sekejap je habis bile beli so tak hairan lah bile kurma yang dibeli beberape hari yang lepas habis dimakan oleh penghuni rumah ni sampai tak ade sebijik pun tertinggal kan? hikhik!

haa~ aku nak beli kurma lah kejap lagi nak bawak balik kolej. boleh makan time sahur ke kan? almaklumlah, ni first time aku berpuase dekat kolej. excited lah jugakk.. SIKIT. ngehee~

No comments:

Post a Comment