Friday, 22 February 2013

Salahkah Kita.

bila waktu terus memanggil, agar dua hati dapat menyatu..
bukan aku tak ingin cinta, tapi aku takut menyakitimu...

dan kini aku jauh darimu, ada yang hilang dari hatiku..
cinta tak dapat ditebak apa mahunya hati, salahkah kita?

bukan maksud menduakanmu, aku tak ingin mendustai hati..
aku juga mencintaimu, ku menjauh hanya untuk berfikir...

letih memandang wajah hari..
yang memanduku untuk mencarimu...

bukan aku tak ingin cinta..
tapi aku takut menyakitimu..

hanya tak bisa dustai hati untuk mencinta..
salahkah kita?

biarlah semua kini kita berpisah, namun hati kita tetap menyatu..
ku sangat rindu.. ingin bertemu sampai tujuh purnama ku tetap menunggu...

bila waktu terus memanggil..

notesaku tewas dengan apa yang aku harapkan, aku tak dapat siapkan satu pun assignment harini. sangat mendukacitakannnn~ :'(

No comments:

Post a Comment