Monday, 25 November 2013

Hati kita.

okey, semalam nak update blog tak dapat sebab ada masalah yang tertentu. eheh!
Hati kita. kenapa aku buat tajuk entry macam ni?
sebab aku nak cakap pasal hati kitalah! tak kan nak cakap pasal shopping pulak kan?
hati kita ni, tak siape boleh faham. kecuali! Allah SWT dan diri kita sendiri.

aku cuba nak jadi yang baik untuk sesiapa saje yang aku rasa penting dalam hidup aku.
orang yang aku sayang, ya! aku nak jadi yang terbaik untuk diorang kalau boleh.
heh~ orang yang aku sayang, diorang tu tak bermakna aku ramai boyprengg ke ape okey!
jangan fikir bukan-2 ye. ehehe~
maksud aku macam family, kawan-kawan rapat dan juga si dia :')

macam korang jugak, mesti korang nak jadi yang terbaik jugak kan untuk sesiapa yang korang sayang kan?
hurmm, kadang-kadang apa yang kita buat untuk orang yang kita sayang dan kita rasa benda tu baik untuk semua orang, salah bagi diorang.
aku pernah jugak terlintas dalam fikiran ni, kenapa payah sangat orang nak faham hati aku? kenapa orang payah sangat nak terima apa yang aku buat untuk diorang?
sungguh cakap, aku sedih bila apa yang aku buat tak semua orang dapat terima.
tapi, tak siapa dapat faham hati aku ni.

No comments:

Post a Comment