Saturday, 16 November 2013

welcome back HOME, Adila :)

ASSALAMUALAIKUM.
1st of all, aku nak ucapkan terima kasih kepada sesiape yang sudi dropped by dalam laman belog aku yang tak seberapa menyeronokkan ni.
tak ada ape yang best pun tapi still ade jugak yang singgah so memang aku bersyukur jugak.
buat aku sedar yang aku tak banyak merapu sensorang. kihkih.

well, harini dah hari ke-5 aku duduk rumah. ye, Adila! WELCOME BACK HOME!
hahaha. seronok. dah balik rumah dapat pulak jumpe budak kecik. yay! sukkee~ jadi babysitter ler aku cuti semester kali ni. kihkihkih~


sepanjang jage budak kecik ni serius aku cakap memang aku pening time balik hari pertama tu.
tension sebab dia ni kuat nanges. pengalaman pertama kali jage budak kecik yang baru 60 hari lebih macam dia ni memang payah mak oi.
papehal, bila dah masuk hari ke-5 aku balik ni ALHAMDULILLAH syukur aku dah boleh handle and tahu nak jaga dia macam mana. almaklum lah, tengah praktis untuk mase akan datang. cakap na jadi ibu mithali, iye idokk? *gedik*

okey, aku banyak nak story-mory dalam blog ni. pasal Raya Aidil Adha aritu yang aku tak dapat balik sebab kena bertugas settlekan esaimen kelas Cik Ju. pasal semester ni aku paling banyak keluar pergi jenjalan dengan kenkawan, dengan si Dia *ehem-ehem* and rombongan kelas lagi pasal esaimen jugak. haiyoo~ veryyy long journey lah this semester. but it's great! yeah, kenangan last dengan kenkawan sekelas, lepas ni diorang tak ade dah dengan aku. diorang praktikal, tinggallah aku jadi budak junior semester 1 balik.. what a sad story.. :'( tugas aku cuti ni pulak, cari tempat praktikal untuk semester 6 nanti. ouh btw, i baru semester 5 yep masuk semester baru nanti. bulan 4 tahun depan baru i semester 6.. what a sad story too.. :'(

nway! thanks sudi bace entry kali ni. nanti aku sambung cerita yang lain pasal perjalanan aku semester ni di kolej. :D

2 comments: