Tuesday, 14 October 2014

Aku pun nak bahagia.

BAHAGIA. sape tak nak bahagia kan? semuaaaaa orang nak bahagia. tapi nak peroleh kebahagiaan tu bukan senang. ade orang lambat merasa dan ade orang dah dapat tak reti menghargai nikmat yang dah Allah SWT bagi pulak. manusia, tak pernah puas dengan apa yang ada kan?

perjalanan hidup kite berbeza tapi impian kita sama, nak capai kebahagiaan memasing. cara kita berbeza tapi usaha kita sama, nak menuju kebahagiaan tu. aku rasa aku pernah cakap macam ni pada entry yang lepas tapi tak sure bila. hahaha.. :P


No comments:

Post a Comment