Tuesday, 17 February 2015

Demam.

Assalamualaikum.
hajat hati harini nak survey segala barang. tapi tak jadi sebab aku tak sihat. campur dengan sakit perempuan lagi, bertambah tak ade rase na keluar pergi memane. tapi esok, in shaa Allah akan aku pergi survey dengan mak. :')

harini busy bincang pasal warne tema je dengan mak and si dia. tapi ade contact besties lame Sha jugak tanye pendapat dia. dia cakap warna pilihan aku tak lawa.. wuuu, sadis. act, mak aku yang nak warne tu. royal blue + pink. tapi dah reject dah ni pujuk mak leklok nak kaler lain. wahaha. dari dulu sampai sekarang masalah warna tema tak pernah habis. HAHA! sebelum dirisik lagi masalah ni ade tahu? ahaks! so finally harini warna tema sudah pun muktamad. nak tahu warna ape? tungguuu.. nanti aku tunjuk. kikiki .. apepun mak aku pun demam jugak harini fikir pasal anak majlis satu²nye anak perempuan dia ni. haha. kesian mak. sokey mak, lepas majlis ni mak boleh rehat beberapa bulan lagi sementara majlis kawen kakak pulak :') dah kawen takde dah majlis kakak. tunggu adik² punye majlis pulak. bahaha.

okey lah, nak tido dah ni. saje updates entry sebelum tido ni. rase nak kongsi hal ni pulak tadi. kiki.. sikit je nak menaipnye.

last but not least, aku rindu dia sesangat sekarang. :'D
gebye.

No comments:

Post a Comment