Friday, 10 July 2015

publicity.

Assalamualaikum guys.

okey, harini agak busy with personal thingies. tapi takpe sesambil ade mase free ni aku nak jugak update new post. harini nak kongsi bab publicity. actually, aku dah berkecimpung dalam dunia media dari kolej dulu lagi and now bergiat betul dalam media life.

once da joins, penatnya usah cakap even just in modelling. sehari je dah buat aku rasa maigad, penatnya. nasib having fun with others on set. so itu buat aku happy *lah sikit*. now bila dapat gamba time shooting, effect dari editing apa semua. i feels like is that me? then aku tetibe terlintas dalam hati and fikiran betul ke aku nak berkecimpung dalam dunia media ni. it's too publicity sebenarnya.

that's why aku berjanji dengan si dia yang aku tak nak aktif sangat. rezeki jangan ditolak tapi ada banyak lagi cara lain. in shaa Allah segalanya dipermudahkan janji nawaitu aku dalam cari rezeki ni elok, rite? so now serius aku tengah fikir panjang samada nak teruskan or tak sebab hati aku dah terdetik cakap tak berapa sesuai untuk aku mybe sebab aku dari student kolej Islam jadikan aku lebih banyak fikir pasal patut ke harus ke boleh ke. haa camtu. dilema gak sikit tapi entah lah. aku tak suka publicity. itu je nak tekankan. yang penting aku still dalam usaha cari kerja tetap sebelum melangkah ke alam perkahwinan. chewah puitis sangat ayatnya. kbai.

No comments:

Post a Comment