Monday, 7 September 2015

Le brides to be .

Assalamualaikum .
Alhamdulillah . Lagi 14 hari aku bakal menempuhi alam baru dalam hidup aku iaitu alam perkahwinan .
Selalu decided last minute . Sama macam bertunang haritu jugak . Sebenarnya tarikh perkahwinan aku sepatutnya bulan dua tahun depan . Then Mr.Tunang cakap family dia suruh percepatkan perkahwinan kami .
Ikutkan aku , aku decide kawen bulan 10 ni paling awal . Tapi family dye berpendapat apa kata awalkan lagi alang kakaknya yang jadi cikgu dekat Sarawak nuh cuti Raya Haji . Yelah , kakaknya bertunang 19hb September ni jadi kalau boleh nak sekalikan je alang kakaknya ada dekat semenanjung ni .

So aku decided 21 September ja . Senang . 24 September tu dah Raya Haji kan . Punyalah aku kelam kabut pada mulenye tu contact balik yang mana dah bayar deposit dedulu inform tukar tarikh . Alhamdulillah lah semuanya boleh datang pada tarikh aku mintak so . Sangat sangat bersyukur sebab Allah permudahkan segalanya even semuanya langsung tak di rancang and sangat tiba tiba . Serius aku cakap , aku rasa Allah permudahkan bebetul hal kawen aku ni mybe sebab aku sendiri nak buat semuanya simple as i can so tak banyak and takde nak leceh mana pun semua persiapan .

Okay , takpalah . Aku tak rasa banyak yang boleh kongsi pun sebabnya takda rumit mana pun hal kawen ni . Macam sekarang takda buat apa persiapan sangat pun sebabnya kemarin beli barang kemarin jugak siapnya . Tapi ada ja lagi yang nak di beli cuma aku sekeluarga jenis cool ja . Macam takda apa sangat dah nama lagi nak simple je majlisnya kan so takda apa sangat lah . Kahkah .

Btw , mood aku pun masih dalam keadaan normal dan tiada perasaan lagi . Walhal bab inai still lagi fikir nak tempah siapa . Ahaks !

Doakan kami tau !!!
Moga Allah permudahkan segala urusan sampai ke akhirnya .
Aminn Ya Rabbb .

No comments:

Post a Comment