Tuesday, 22 September 2015

Officially Mrs.Soleh .

Alhamdulillah, setelah sekian lama cinta berputik. Setelah sekian lama menempuhi ranjau onak duri dalam percintaan dan pertunangan akhirnya semalam aku SAH menjadi isteri kepada Muhammad Solehuddin bin Alias dengan hanya sekali sahaja lafaz akad. Alhamdulillah. Doaku termakbul jua akhirnya.

Aku takdak share pun kan segala persiapan semua? yelah busy gila kot sebab set date last minute. kuasa Allah SWT, tiada siapa boleh halang. rancang bulan Feb tahun depan lastlast amekaw, bulan Sep tahun ni jugak jadinya. tak apa, alhamdulillah family aku pun tak banyak hal, benda baik better percepatkan so now, im a madam right now. sudah punya pangkat Puan sekarang. auwm!

Dah, nak inform ni je, aku malas nak menaip banyak. eksahaited sangat nih nak sendtime dengan suami. kboi~ next time aku share gambar kawen okay. nah belanja yang sempat amek pakai fone sendiri dulu. muah muah!





No comments:

Post a Comment