Thursday, 24 September 2015

Selamat Hari Raya Aidil Adha 2015 Gais!


Assalamualaikum. Alhamdulillah.
sempat jugak merasa Hari Raya Aidil Adha bagi tahun 2015 ni. 1st Raya bersama suami terchinto. ngeeee~ awal pagi raya dah mengemas sebab harini jugak nak balik rumah mak mertua. permulaan ni stay rumah mertua dulu lah kami sebelum duduk rumah sendiri. huhuhu. setel mengemas semua, makan dekat rumah opkos menu hari raya yang sedap kebaboom masakan dari mak aku. hahaks.

pastu pergi rumah sepupu dekat Puchong jugak jumpa sedara mara kira 1 family tu lah termasuk ayah mak sedara aku pun ada sekali kat situ. pas setel beraya kat situ terus mak ayah aku hantar aku dan suami balik Negeri Semblan dekat Kg.Jijan. so now, bermulalah hidup aku sebagai seorang isteri dan menantu bagi orang Negeri Sembilan :') belum sehari lagi dah rindu suasana Puchong. takpa hati, dah jadi isteri orang ni, kenalah ikut suami kemana sahaja beliau berada. nak masuk syurga dengan suami kan? :') doakan lah aku baik2 sahaja dekat sini.


No comments:

Post a Comment