Friday, 29 July 2016

Magnum Cafe, IOI City Mall

hai korangsss,
harini sis dating dengan husband dekat IOI City Mall. saje nak pergi Magnum Cafe nak try test eksem kat sana bebetul best ke macam yang orang duk kata-2 tu. iyaaa, memang sedap sangat pun plus dorang ada memacam flavour yang kita  boleh pilih sekali catalog bagai. tiap pilihan ada nama. aku lupa apa nama pilihan akuand husband sebab nama-2nya semua boleh tahan eksklusifnya, Kah!

papepun, tak rugi kalau pegi k. janji bukan selalulah sebab akan muak k. sekalisekala tu bolehlah khas untuk lepas niat or ngidam ka apa k. yang pasti aku bukan sebab ngidam. ahakss! :P




tukang perabis aku punya. bukan sebab tak sedap tapi memang dah jadi kebiasaan aku kalau makan dengan husband kat rumah or kat luar mesti akan bagi husband yang habiskan makanan even sikit sekalipun :'D


comelkan? kami penggemar white chocolate tapi husband macem biase, tak pandai pilih tapi gatai nak pilih sendiri punya pilihan hah amek lah dia tak puas hati sebab aku punya fully white chocolate tapi dia punya kat luar je yang dalam brown chocolate. kahkah. aku punya yang bawah ya kalau ikut pada gambar. tehehe~ :D

thanks hubs, bawak kita makan eskem ❤ ;))










No comments:

Post a Comment