Thursday, 21 July 2016

Open House FIL and neighbourhood

hey gais.

assalamualaikum.

malam ni family in law aku buat open house sekali dengan jiran-2. jemput ramai-2 berkumpul buat depan rumah mertua aku siap hampar tikar apa semua. meriah yang amat oh. hehe. masuk family ni baru terasa semua ni sebab kalau dekat Puchong tak adanya benda macem ni. mengeratkan silaturrahim orang kata. siap ada selawat doa apa semua. banyak gilos jenis makanan siap kuih raya lagi. haha. family in law aku buat mee kari + cocktail. aku tak makan pun sebabnya banyak sangat pilihan last-2 orang punya jadi pilihan. nasi daging. pestaim makan sedap ih. entah siapa punya pun taktau sebab ramai yang join kan sekalikan semua makanan. ada mee soto, laksam pe semua tadi. haha.

pepun, sangat menyeronokkan harini even terasa serba salah gila sebab datang lambat. sebagai ganti, aku dengan husband tolong basuh pinggan and kemas dapur lepas majlis. haha. yela orang lain buat kerja dah siap baru kitorang sampai lagipun suami kerja harini balik petang tadi kan, kesian jugak beliau penat. tarapalah, janji ade jugak pertolongan kitorang buat pada akhirnya. hehe

nah aku share sikit gambar tadi. hehe




anak saudara paling cumil dan paling sayang. hayinnnnn 

No comments:

Post a Comment