Tuesday, 12 July 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2016 !

assalamualaikum.
hai korang... :D
alhamdulillah 6 July 2016 haritu kita dah pun menyamput Hari Raya Aidilfitri. aku sambut Aidilfitri belah family suami tahun ni :D nogori. alah stay pun memang dekat dengan rumah mertua so senang lah pagi raya dah terus naik moto je ke rumah mertua.. HAHA. semua ahli keluarga tema biri pakai baju masa Majlis sambut menantu. kitorang ja pakai baju tema lain warna merah. HAHA! tarapalah lain warna janji tak lari kasih sayangnya kan? ceh? :P 1st raya with family in law okay, segan masih ada walhal sebelum duduk berdua dengan suami, stay rumah mertua. yelah, perempuan ni lain sikit. bagi masa lah kan nak bebetul rapat. mana boleh terus rapat macam tu. aku pulak jenis kera sumbang sikit so saaaaaaangat perlukan masa untuk rapat dengan semua orang dalam family baru. :'(

okeylah, nak wish selamat hari raya maaf zahir dan batin je dekat henkorang. kiki. jangan lupa puasa 6 ye and silo ganti poso nanti pado yang tak poso ponuh.. kiki ;p

Selamat Hari Raya dari kami suami isteri ❤



dah macam uncle nak bagi angpow hari raya cina je aku tengon husband aku ni :'D

sis taktau nak cakap baju raya sis kali ni kebaya atau kimono :'P

inilah family belah mertua aku :) cukup kouta semuanya dalam ni. tahun depan tambah orang baru k? hahaha

No comments:

Post a Comment