Saturday, 17 September 2016

Happy Wedding Again Kak Dila ❤ Ikram

haii.

post kali nak share pasal harini aku and husband pegi Majlis kawan kami. Kak Dila and Ikram. nak dijadikan cerita, Ikaram dengan husband aku ni member dari tadika lagi. haha. sekolah sama-2, kolej sama-2, kerja sama-2, berhenti kerja sama-2 and nor kerjaya pun still company yang sama jugak, Air Asia. hahah. pokoknya dorang ni memang selalu sama-2 lah. sahabat sejati betul.

aku and Kak Dila pulak dulu Kak Dila ni bos aku. kami sama-2 kerja 1 outlet tapiiiiii sama company dengan husband aku and Ikram. hahaha. sebab tulah kami ni kenai antara satu sama lain. haaa! 1 lagi, persamaan Ikram and husband aku adalahhhh, nama panggilan isteri. DILA. ahaks! gila betul penangan persahabatan dua sahabat ni. kebetulan dan jodoh kami ;') perancangan Allah siapa boleh menyangka kan? hehe

ni pun gesa-2 pegi sebab husband keje harini balik petang. lepas beliau balik kerja terus sesiap pegi. dah majlis dorang bulan lepas tak dapat pegi kan. so nak tak nak memang keeeena pegi sangat. aku janji dengan Kak Dila nak pegi bulan lepas punya majlis tapi tak dapat pegi sebab husband kerja so kali ni kena tunaikan jugak cemana pun. huhuhu

pepun, tadi pegi majlis, dapat tahu Kak Dila dalam syaksyak pregnat. oh em ji, rezeki mereka. baru bulan lepas nikah. alhamdulillah. semoga keputusannya benar-2 positif check dekat klinik Isnin ni ye kak! kalau betul positif, jaga kesihatan diri and kandungan elok-2. nanti punya anak masuk rezeki melimpah ruah lagi. what a happy news hari ini :')



antek angat pengantin :*

No comments:

Post a Comment