Monday, 12 September 2016

Selamat Hari Raya Aidil Adha 2016 Gais !

assalamualaikum.

haiiiii, selamat hari raya aidil adha gais. mesti ramai tambah berat badan musim raya korban ni kan? termasuklah aku. kahkahkah. sebabnya aku pun kemain banyak makan siang tadi. hakhakhak. raya haji kali ni sis beraya kat rumah Puchong tanpa suami di sisi sebab beliau kerija. kuat sangat suami kerija. takdak terasa mana pun raya takdak suami sebabnya aku kadang rasa macam kitorang ni bebaru kawen lagi padahalnya bulan ni 21 September nanti dah setahun lah usia perkahwinan kitorang. hahahaha.

okey nak wish selamat hari raya je sebenarnya. kiki. kbai

me and mum. yes,  my mum more glowing than me =.=' all black for this Raya Haji. tehehe~

No comments:

Post a Comment