Friday, 21 October 2016

Bersenam Menyihatkan Tubuh Badan.

hey gais.

petang tadi aku teman husband pegi jogging. TEMAN k TEMAN. haha.
okey act aku nak kongsi pasal diri aku bab-2 bersenam meyihatkan tubuh badan ni. aku ni weh, perghhh bapak malas gilos nak bersenam ni. beza dengan husband beliau terrrrsangat rajin bab-2 jaga badan ni. so no wonderlah beliau lagi kuvvussss dari aku. kahkah!

like srsly, payah gila oh nak konsisten dalam workout ni. dah memacam cara aku try pegi lah apa semua bagai still tak konsisten dalam diri. kalau terus macem ni, tak lama jadi belon lah ai. hai, jangan terkezut pulak nanti ya kalau nampak aku gedempol. sebab aku dah inform kat sini awal-2 yang aku memang malas and langsung tak konsisten dalam bab jaga badan ni. kahkahkah :'D

selalu search dalam mr.google acano lah nak bagi badan mantain lawa seksi meksi menawan hati suami. tapi hampehhh, memang hangat tahik ayam belanda je aku ni. err. Ya Allah, silalah bagi aku petunjuk sikit untuk terus konsisten dalam jaga badan ni. aigoo~

aku rasa aku kena buat goals target kot. kira macam dalam sebulan nak turunkan berapa berat badan. kan? sekarang pun anti penimbang sebab rasa macam trauma je nak timbang berat badan kesnya tahu sangat kompem aku terkezut nak mampos nanti kalau tengok resultnya. wakaka! well gais, mintak doakan aku konsisten ya dalam jaga badan ni. haraplah badan macam ratu cantik dunia nanti. HARAP je. kahkahkahkahkah


sebab jadi peneman memang sangat menyeronokkan dan tidak memenatkan :P

suami ai lah. suami siapa lagi.


No comments:

Post a Comment