Monday, 28 September 2015

Le Bridemaids of Mine. ❤

assalamualaikum,


hey gais, this post saje nak share pasal my bridemaids masa nikah haritu. act, dalam perancangan bridemaids ada 6 orang sebenarnya. tapi lagi dua tak dapat datang adikberadik tu iaitu my cousin from my dad sides sebab si akaknya da konvo. so tinggallah 4 orang. aku tak pilih ramai pun macem orang kawen zaman skang sampai berbelas orang bagai tu. ni pun 6 orang kire yang paling aku sayang and rasa penting dalam hidup aku.

gambar ni aku dapat dari yang paling depan sekali tu, my besties a.k.a my twins zaman sekolah dedulu SHA. hahah. sengaja bagi pakai shawl hitam with turqoise jubah yang simpleee sesangat sebab taknak pengantin tenggelam kalau bridemaids lawoo angat. kihkih :P dalam ni nampak macam 3 orang saha bridemaidsnya, Sha, Efa kawan baik zaman sekolah jugak and Angoh, sepupu belah mum, tapi kat belakang hujung-2 gambar ni ada nampak sorang lagi my besties a.k.a my twins zaman kolej dedulu, Myra. aku pun taktau kenapa duk jauh sangat dia tu dari kami. kahkahkah :'D *ya, aku ramai twins even kemana saja aku berada sebab orang sendiri yang aim kitorang macem kembar bila bersama. tang mana kembarnya pun aku tatau lah. mybe sebab rapat sangat kot kan jadi nampak sama. :')

tak ada apa yang menarik pun sebenarnya pada majlis aku sebab aku dah usaha sangat-2 nak simple as i can. hehe. nantilah dah dapat gambar dari photographer aku share kat sini ye. thanks sudi baca :D




No comments:

Post a Comment